AS “Olaines ūdens un siltums” līdz 14. aprīlim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē

Drukāt
13.03.2020

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ, AS “Olaines ūdens un siltums” (OŪS) un SIA "Zeiferti" no 2020.gada 16.marta līdz 14.aprīlim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē.

OŪS klienti saziņai var izmantot e-pastus:

Vispārīgai informācijai

info@ous.lv;

67963102

Jautājumos par atkritumu saimniecību (līgumi; maisi)

atkritumi@ous.lv 

67964163

Jautājumos par namu apsaimniekošanu

ervins.sics@ous.lv 

67146717

Jautājumos par māju renovāciju

kristaps.vitins@ous.lv

67146715

Jautājumos par ārējo siltumapgādes un ūdensapgādes tīklu darbību

olegs.novodvorskis@ous.lv

26442645

Jautājumos par dzīvokļu rēķiniem

inita.ratkevica@ous.lv

67962589

Jautājumos par kapu saimniecību

taiga.ozola@ous.lv

67962095

 

Klienti saziņai var izmantot arī visus citus OŪS mājas lapā norādītos speciālistu numurus, OŪS ēkas 1.stāvā novietotās pastkastītes, pasta pakalpojumus un www.e-ous.lv piedāvāto saziņas formu.

Tehniskais dienests (67966335) turpinās strādāt ierastajā režīmā, apkalpojot klientus neatliekamās avārijas situācijās.

Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai par valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un noteiktajiem piesardzības pasākumiem. Savukārt par aktuālo informāciju par OŪS pakalpojumu pieejamību informēsim tīmekļvietnē www.ous.lv un www.olaine.lv

Jau iepriekš pateicamies par izpratni!

Jums ir kādi jautājumi, ieteikumi vai vēlaties pavēstīt ko labu? Rakstiet mums!

 

Ienākt savā lietotāja kontā

Izveidot savu profilu

Jaunam lietotājam reģistrēties kā
Reģistrēties