AS "Olaines ūdens un siltums" no 9.novembra pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē

Drukāt
09.11.2020

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ, AS “Olaines ūdens un siltums” (OŪS) no 2020.gada 9.novembra līdz 6.decembrim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē.
 

OŪS klienti saziņai var izmantot e-pastus:

Vispārīgai informācijai

info@ous.lv

67963102

Jautājumos par atkritumu saimniecību (līgumi; maisi)

atkritumi@ous.lv 

67964163

Jautājumos par namu apsaimniekošanu

martins.salnajs@ous.lv

67146717

Jautājumos par māju renovāciju

67146715

Jautājumos par ārējo siltumapgādes un ūdensapgādes tīklu darbību

olegs.novodvorskis@ous.lv

26442645

Jautājumos par dzīvokļu rēķiniem

inita.ratkevica@ous.lv

67962589

Jautājumos par kapu saimniecību

taiga.ozola@ous.lv

67962095

Klienti saziņai var izmantot arī visus citus OŪS mājas lapā norādītos speciālistu numurus, OŪS ēkas 1.stāvā novietotās pastkastītes, pasta pakalpojumus un www.e-ous.lv piedāvāto saziņas formu.

Tehniskais dienests (67966335) turpinās strādāt ierastajā režīmā, apkalpojot klientus neatliekamās avārijas situācijās.

Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai par valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un noteiktajiem piesardzības pasākumiem. Savukārt par aktuālo informāciju par OŪS pakalpojumu pieejamību informēsim tīmekļvietnē www.ous.lv un www.olaine.lv

Rīkojums par ārkārtējās situācijas izsludināšanu

Pateicamies par izpratni!

Jums ir kādi jautājumi, ieteikumi vai vēlaties pavēstīt ko labu? Rakstiet mums!

 

Ienākt savā lietotāja kontā

Izveidot savu profilu

Jaunam lietotājam reģistrēties kā
Reģistrēties