PAPILDINĀTA informācija par ūdensskaitītāju rādījumu nodošanu

Drukāt
01.11.2019

Vēršam uzmanību, ka nodot rādījumus par patērēto ūdeni elektroniski uzņēmuma mājas lapā var tikai daudzdzīvokļu māju klienti (Olainē un Pionieru ielā, Jaunolainē), kas pakalpojumu saņem no AS “Olaines ūdens un siltums” (OŪS). Arī tiem daudzdzīvokļu māju dzīvokļu īpašniekiem, kuru ūdens skaitītāju rādījumi tiek nolasīti attālināti, nav rādījumi jānodod elektroniski. Pateicamies visiem klientiem, kas jau sākuši izmantot šo iespēju!

Lai nodotu ūdensskaitītāju rādījumus, klientam ir jādodas uz mājas lapu www.ous.lv, kur lapas kreisajā sānā ir sadaļa e.ous.lv. Noklikšķinot uz banera, atvērsies jauns logs, kurā pirmreizēji ielogoties varēs, reģistrējot savu kontu. Šim nolūkam ir jāievada savs e-pasts (vēlams tas pats, uz kuru tiek elektroniski sūtīts OŪS rēķins), jāizdomā droša parole, kas jāievada atkārtoti.

Jāieraksta Klienta numurs vai Rēķina numurs (viens no abiem minētajiem), ko redzat sava rēķina augšējā kreisajā stūrī, kā arī jāievada pēdējā rēķinā redzamā summa, kas parādās ailītē “Kopā apmaksai”. Kad šīs darbības ir veiktas, reģistrācija noslēdzas un uz klienta norādīto e-pastu pienāk vēstule ar reģistrācijas apliecinājumu un linku.

Skaitītāju nodošanas termiņš (katra mēneša beigu datumi) ir redzams katra klienta profilā.

Savukārt klientiem, kas joprojām izvēlēsies nodot ūdensskaitītāju rādījumus papīra formā, būs jāizmanto rēķina apakšā redzamā veidlapa, kas tāpat kā iepriekš būs jāaizpilda un jānogādā uzņēmuma “Olaines ūdens un siltums” pastkastītē, kas atrodas katrā kāpņu telpā.

Savukārt veidlapas skaitītāju rādījumu nodošanai OŪS klientu pastkastītēs vairs netiks piegādātas.

Neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar OŪS Klientu apkalpošanas daļu pa tālruni 67965693

 Taupi savu laiku un saudzē dabu, izmantojot mūsdienīgas iespējas!

Jums ir kādi jautājumi, ieteikumi vai vēlaties pavēstīt ko labu? Rakstiet mums!

 

Ienākt savā lietotāja kontā

Izveidot savu profilu

Jaunam lietotājam reģistrēties kā
Reģistrēties